Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Timglas

Lars Winnerbäck - Timglas är och kommer alltid att vara den finaste låten jag har hört. De finns så många bra och dåliga minnen med den låten.. Det är väldigt sällan jag lyssnar på den, har en tendens att jämt börja lipa när jag hör den av nån anledning..

Tacos blev de till slut, efter en massa tjafs och annat som förstörde denna fredag. Jag trodde att hela familjen skulle komma och äta, eftersom att de hade vetat hela veckan att de skulle bli tacos idag. Men det slutade med att jag fick sitta ensam och äta. Så blir de mer eller mindre jämt. Så jävla otacksammt så de finns inte. Fan va less jag blev.

Jag är så jävla trött faktiskt på att va ensam nu. Den enda jag har är Louise. Misstolka mig rätt, de är inte så att hon inte duger eller vad man nu ska säga, men ibland behövs det mer. Alla mina andra vänner har jag glidit ifrån. Eller så har det visat sig att de är bara ett stort jävla asshole så jag vill inte ha med dom att göra iaf. 

Ja jag undrar ja, vad jag hade gjort utan Louise. Låg och tänkte på igår kväll hur länge vi har varit vänner nu.. Är så glad över att vi är så bra vänner än efter alla dessa år. Inte en enda gång har vi glidit ifrån varann, och jag hoppas att vi aldrig gör det heller. För vad fan är en Anna utan en Louise? 


Sommaren 2007
Vilka minnen, haha..


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: