Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Underbara söndag!

Jag hatar egentligen söndagar, brukar jämt ha en sån söndags ångest.. Men inte idag! 

Gårdagen var kanon!! Hade så jäkla skoj. Dagen började med att köra fyrhjuling, jag var skit nervös innan eftersom jag aldrig hade kört en sån förr! Men de var inga problem, de var skit kul! Sen var de lite andra tävlingar också, hur skoj som helst. Efter de serverades det god mat i smedjan, jätte mysigt var de där! Sen var de bara att byta om till badkläder och slänga sig in på beachen! Njöt lite av solen där inne, sen sprang jag och Louise ut till badtunnan, hur skönt som helst! Sen vart de bastu och lite häng i poolen inne också. 

Fick dock världens idiot migrän på slutet så jag vart tvungen att åka hem. Jätte tråkigt att missa festen på kvällen, men samtdigt var jag så nöjd med dagen så de kändes helt okej att åka. När jag kom hem så trodde jag att huvudet skulle sprängas! Fick ett av de värsta migrän anfallen jag nånsin har haft. Fy! Men somnade rätt fort iaf, tur de.

När jag vaknade vid 9 i morse så upptäckte jag att jag var ensam även denna morgon, så jävla skönt. Migränet satt fortfarande i, så jag gick och la mig till 11 igen, sen började jag plocka undan här hemma och fixa mat och matlåda. Efter det släppte migränet tack och lov! Efter att jag hade ätit så gick jag och la mig en timme igen, och efter de vart de en härlig promenad i de fina vädret i en timme. Sen gick jag och la mig igen, haha. Så jävla skönt!! Och helt tyst i huset. Underbart helt enkelt. De behövdes!

I morgon är de måndag igen, suck. Men bara 3½ dag kvar att jobba!! Skönt. 

Just ja, har kanske glömt bort att berätta att bror min har köpt hus i järbo! Så nu har han och bruden hans, Fia, och hennes två barn flyttat dit. Än är väl allt upp och ned, men de blir fint när de är klart tror jag! Är så glad för brosans skull, äntligen är han husägare som han så länge ha velat varit =) Och de verkar funka så bra mellan han och Fia också, vilket också glädjer mig mycket. Hon är en kanon brud!! Och hennes döttrar är så goa =) 

Nä, slut predikat. Nu ska jag börja ladda ner nya avsnitten av sons of anarchy tänkte ja, sen blir de chill framför tv. 

Btw, denna vecka kommer att kicka ass, har så mycket att se fram emot så de bara pirrar i hela kroppen för jag är så lycklig!! Jag och min vapendragare ska ut på äventyr, kan inte bli bättre än så =)

Louise och Kenny brummar på =)


Min finaste och bästaste vän genom tiderna <3

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: