Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Förbannat

I denna tid för en vecka sen klev jag och Lojsan på Close-up båten! Aaah, I miss!! Skulle gärna kunna spola tillbaka tiden och få uppleva att tokigt igen.

Men nu vare ju så, att jag bokade rcok bitch kryssning åt oss igår!! Så den 29 oktober drar vi ut på havet igen. 40 timmar, 30 band, en jävla massa alkohol och ös. Kan de bli bättre? Denna gång åker vi enda till Riga, stannar till där i några timmar så då ska väl strosa runt där på gatorna kan jag anta =) Kul!! Längtar som faaaan!!

De har varit riktigt tungt att jobba den här veckan, jag har varit så trött hela tiden. Och idag har jag haft en huvudvärk från helvete. Och jag ha de än.. Inget som hjälper. Suck! Så ska snart sova tänkte jag.

Jobba imorn till kl 15, sen åka och handla lite och vidare till stan för att kika lite och gå på systemet för första gången! Och så ska jag träffa Louise och groma lite skit med henne också =) På kvällen blir de lugnt med en massa götta och film. På lördag hoppas jag på en redig fylla, händer de nå kul? Hör av er.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: