Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Helgen

På fredagen tog jag de bara lugnt, orkade inte göra nått. Somnade innan kl 22, tok skönt.*

På lördagen började jag med att städa upp inne på mitt rum, har ju flyttat hem till mamma nu igen så alla saker från pappa stod överallt. Så nu är de fint här inne igen! Runt 18 tiden drog jag och Louise till järbo på rocken. Kvällen vart inte så lyckad för min del. Visste att en viss människa skulle dit, som jag inte alls vela träffa. Så gick med en klump i magen hela kvällen.. Sen var de stressigt i baren/köket för vi var kort om folk som jobba så då vart jag sur och irriterad. Hann inte ens se banden, bara sista låten med The Errols. Så de var lite tråkigt! Men antar att de inte jämt kan vara bra.. Tog bussen hem på natten och sen taxi från rc. Kunna inte sova när jag kom hem, låg bara och tänkte på en massa skit.

Mådde pyton igår, har inte varit så bakis på hela året.. Lära dra mig in i duschen och ta en kalldusch i en halv timme så jag skulle vakna till liv. Usch va dålig jag va!! Vart liggandes i sängen hela dagen..

Nu ska jag åka till jobbet, ska bara borsta tänderna först. 

Just ja, bokade en kryssning igår, Close-up. Raubiter, Skitarg, Dia Psalma och Hardcore Superstar är några av banden som spelar =) Så på torsdag drar jag och Louise! Jiihaaaa!! Fyfan va kul de ska bli!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: