Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Kanon!

Skit kul att se lite bandy igåt igen.. Sist var SM finalen. Aah, minnen. Längtar till world cup och tills elitserien drar igång nu!!

Efter bandyn drog jag och Louise hem till henne, lyssna på bra musik och drack. Vart skit packade! Sen gick vi till 8an, var mycket trevligt där. Har inte varit där sen i vintras, hade glömt bort hur trevligt de kan va.. Man träffar ju en massa folk som man känner! Sen finns de oftast nån snygging som man kan vila ögonen på också =)

Cyklade hem runt halv 3 i natt, full som jag var. Ett under att jag inte cykla omkull haha. Slocka som en stock när jag la mig i sängen..

Vilket fantastiskt väder de är idag!! Har 25+ ute på altanen, låg och njöt lite i solen =) Nu ska jag dra på mig sol brillorna och gå ut och gå! Sen är frågan, ska man orka supa till ikväll också? Eller ska man hoppa över det? Får se vad som händer.. 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: