Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Onsdag, snart helg!

Fan va de tar emot att åka till jobbet alltså.. Usch, jag vill tillbaka till mitt gammla jobb!!

I månsdags fyllde jag 20, fick en massa köks grejer som är bra att ha när man flyttar hemifrån! När nu de än ska hända ;) Sen fick jag lite prundas grejer, pengar, smycken och en tavla. Och blommor av mamma och Louise =) Mycket nöjd! Mest nöjd är jag över att jag får gå på systembolaget nu hähä.

Dagarna går skit segt på jobbet och sen när jag väl kommer hem så rinner tiden bara iväg. Jag är så trött så jag somnar efter 9 varje kväll, ovaggad. Sen sover jag hela natten, men är lik fan trött som ett as när jag vaknar.
Usch, de är så tröttsammt.

I slutet av oktober bär de iväg med Rockbitch båten! Jag och Louise åker, nån mer som vill med? Bokar antingen ikväll eller imorn. Båten går till Riga, kommer bli en hel del festandes och sjukt kul!! Faaan va jag längtar.

Nu måste jag borsta tänderna och åka. Suck!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: