Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Söndag morgon

Hataaar söndagar! De är mycket jag hatar nu för tiden, haha. 

Igår vart jag bara hemma. Var bra sugen på att dra ut och ta nån öl, men blev inte så. Mamma och jag drog igång världens bråk så då tappade jag lusten för allt. Halv 7 la jag mig i sängen, kollade på några youtube klipp sen somnade jag.. Och jag har sovit som en stock hela natten.

Nu ska jag dricka upp kaffet, borsta tänderna sen bege mig ut på en promenad. Sen måste jag tvätta bilen, den ser förjävlig ut sen jag åkte i nå vattenpölar som de var lera i tydligen haha. Ser ut som om att jag har varit och kört rally! Och så ska jag försöka finna ork till att städa ur den lite också. 

Tina kommer hem ifrån Norge idag också, hon har varit där och flyttat hem de sista sakerna. Så nu är hon officiellt sandvikenbo igen!! Skönt. Så ska nog föröka hinna med att träffa henne också innan de är dags för möte med klubben. Måste hinna med att fixa matlåda innan de också. Snark... Vill inte jobba imorn!! :( Men, brukar peppa upp mig med att säga till mig själv; för varje dag jag går dit så är de en mindre dag kvar tills jag slutar och beger mig ut på havet igen med Louise! Gaaah, jag längtar så mycket!! =)

Ska ta och göra nått åt designen på bloggen också, tänkte ta de nån dag när jag orkar.. Vilket förmodligen kommer bli, aldrig =) Hihi.

Ha en bra söndag alla!!

MUMS!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: