Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Söndags ångest från helvete

Åhh hatar när de blir så här. Har en sån sjuk söndags ångest! Vill inte jobba imorn!! Vill bara ligga i sängen hela dagen. Dessutom fyller jag ju 20 imorn också. Suck, varken orkar eller vill inte. Så känns de nu iaf..

Ju roligare jag har haft under helgen, desto värre blir ångesten. Jag vill bara tillbaka till båten och få leva igen. De var så jävla skönt att bara få släppa allt och ha allmänt jävla skit kul! 

Håller just nu på och tar bort alla foton från face, varför vet jag egentligen inte. Bara känner fört.. De enda som kommer finnas kvar är mina profilbilder och de från close-up, och några mobiluppladdningar. Sen ska jag ta bort folk som jag inte orkar med eller sånna som jag inte pratar med längre. 

De enda som har fått mig på bättre humör idag är detta:
http://skitarg.rocknytt.se/2011/09/11/skepp-ohoj/
Man vet inte om man ska skratta eller gråta, dom är helt sjuk i huvet. Haha

Nu ska jag fortsätta ta bort bilder, sen ska jag glo på ett SOA avsnitt innan de är dags att sova.

Jag hatar de här. Tack för idag!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: