Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Blåögda idiot

Denna dag har ju inte varit den bästa.. Vaknar upp med feber och sen händer de grejer som får mitt huvud att explodera av frustation och irritation. Hel dan har varit skit sen dess, tills att jag var hem till Louise och prata av mig.

Önskar att jag kunna sluta vara så jävla blåögd och endast se de goda i folk. De skadar bara mig själv och mina vänner. Jag önskar att jag själv kunna sluta va så jävla dumsnäll och stå på mig istället. Jag önskar att allt kunna funka som jag vill, och jag önskar att jag kunna inse lite tidigare att de förmodligen aldrig kommer att hända innan jag sårar mig själv och någon annan.

Jag kan själv tycka att jag är en snäll människa som alltid försöker att göra det bästa för alla. De sista jag vill är att såra nån. Men endå så lyckas jag.. Jag blir så förbannad på mig själv!

Nä, detta ska de bli ändring på nu. För så här går de inte att ha de längre.

<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: