Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

I morse pälsade jag på mig och tog en lång promenad ut på sjön, 1½ timme blev de! Skönt som attan =)

När de är så här fint väder ute så kryper de i hela kroppen på mig! De känns som om att de inte är långt kvar till våren nu. Bara den här månaden och halva nästa, sen så. Vill bara ut och pyssla i trädgården och fixa på altanen så man kan dra hit folk och ha fest! Längtar ihjäl mig!

Har dragit igång en maskin tvätt nu och tagit reda på disken. Om ett tag så kommer Louise på lite kaffe sen vette sjutton vad man ska hitta på. En till promenad kanske? Lutar mot de. 

Träningen är samma som förra veckan, spinning 35 min och styrkepass 60 min imorn, spinning 30 min och funktionellstyrka 30 min på onsdag och styrkepass 45 min på fredag. Skönt!

Nä nu ska jag hitta på nå att pyssla med.


aaah sommar!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: