Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Är så taggad på livet idag! Tänk så glad man kan bli över lite sol och värme. Satt tidigare ute på altan i solen och drack kaffe, helt jävla underbart. 

Och så vart jag as taggad på att börja träna stenhårt nu och verkligen tänka på vad jag stoppar för skit i käften. Nu jävlar ska extra kilorna bort!! De var då fan om jag inte ska klara det! Blir nästan förbannad på mig själv, jag klagar över min kropp, men ändå så sitter jag och trycker i mig godis, chips - ja allt onyttigt! Sluta klaga för fan och gör nått åt de ist vettja. Ja! Precis de ska jag göra. M-E-N jag tänker inte sluta helt med livets goda. Det är livet för kort för. Men äta det i mindre mängder låter väl inte helt fel? Nä, precis. Så får de fan bli! YES! Slut predikat om det.

Nu ska jag fortsätta att njuta av de fina vädret!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: