Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Helt slut i kroppen efter gårdagens träning.. Först en lång promenad på morgonen, sen spinning i 30 min. och efter de strykepass i 60 min. Skakade i hela kroppen när jag kom hem! 

Kollade på bandyn när jag kom hem, Saik lyckades slå Villa till slut och vart därmed seriesegrare! Nu börjar slutspelet, kvartsfinal mot Edsbyn först. Förhoppningsvis får man stå på studenternas den 25 mars och uppleva samma glädje som förra året =)

Hade skit konstiga drömmar imorse. Drömde att jag var jagad, att nån vela skada mig och att nått virus hade dödat alla som bor i björksätra haha. Den kostiga känlsan som jag kände då sitter fortfarande kvar, lite obehagligt. Tänkte att jag skulle gå ut och gå en sväng och skaka av mig de men jag orkar fan inte. Som sagt är jag helt slut sen igår så de blir lugnt fram tills de är dags för spinning och funk. styrka lite senare!

Snart är de helg igen och så som de ser ut så blir de lugnt. Fattigt och eländigt i kassan så.. 
Helt ärligt så har jag ingen lust att göra nått heller. Inget som har med alkohol att göra iaf! 
Vad fan har hänt med mig? Haha. 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: