Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Fuck it

När fan ska halsen ge sig? Mådde så jävla bra hela dan igår, och så precis innan jag ska åka hem till pappa och fika så sväller halsen igen för mig igen och så börjar jag få ont. Men gick på träningen iaf, spinningen var riktigt tung då jag fick svårt att andas och svettades som en idiot. Men styrkepasset var inga problem alls..

Kan inte minnas att jag har haft så här ont i halsen förr. Om de inte ger sig till helgen så får de bli ett besök hos farbror doktor. 

Så om jag inte känner mig bättre inom dom närmsta timmarna så blir de inge spinning och funk. styrka idag :( Fan! Då blir jag nog bara liggandes på soffan hela dagen istället. Eller kanske en lugnare promenad, men just nu kräk snöar det ute så har ingen större lust med det.

Vart något uppretad nu när jag var in på mailen och kolla. Har ju sålt en massa skit på tradera, och betalningen för allt detta som folk köpte skulle ha varit inne i fredags. Ett par skor och en klänning var fortfarande obetalda igår så skickade mail till dom två köparna och skrev att annonsen kommer att läggas ut igen eftersom dom inte har betalt (då skickade jag mail till dom i söndags också och påminnde dom att dom skulle betala) Fick svar från en tjej nu imorse; "har haft problem med betalningen så du hade ju kunnat skicka sms innan du la ut den igen. sämsta säljern ever." Inte vet jag, men har man problem med att betala så tycker jag att de är ens egna ansvar att höra av sig till säljaren och säga som de är. Eller? De värsta var att hon gav mig dåligt omdöme för det. Kärring! 

Fan va folk är dum i huvet nu för tiden alltså. Skaffa hjälp!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: