Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Sandvik 150 år!

Tänkte skita i firandet av Sandvik igår och gå på styrkepass istället, men som tur var så ångrade jag mig. Jag, mamma och lillebror åkte ner mot stan vid 19, de var redan då bilar och folk överallt! När vi var utanför huvudkontoret var de redan fullt med folk. Och mer kom de! De måste fan ha varit upp mot 10 tusen pers där. Och vilket fyverkeri de bjöds på! Så jävla häftigt! Tycker lite synd om dom som inte var där och fick se de =) Tycker det är kul att dom har tagit tag i de här firandet ordentligt, äntligen händer de nå kul i Sandviken! 

Nu ska jag borsta tänderna och slänga på mig kläder, sen bege mig ut på en promenad och ska stanna till på ica och handla lite med. Sen fixa lite lunch, lax blire idag! Mums. Och lite senare är de dags för spinning och funk.styrka! Hääärligt!! Och efter de kommer Tina på kafferep =) Så ser min dag ut, nu vet ni de.

Hojhoj!





Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: