Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Solig söndag

Har hostat mig genom natten. Så jävla drygt.. Vaknade upp i morse och frös som fan, och kom att tänka på att de skulle va så skönt att slänga sig i solariumet. Men sen påminnde Louise mig om att de inte är så smart att sola när man är sjuk fortfarande pga alla bakterier.. Så de får bli nån annan dag.

Nu på morgonen har jag uträttat lite smått och gott så nu är de ur världen, skönt. Resten av dagen då? Tänkte bege mig ut en sväng iaf och få lite frisk luft. Har knappt varit utanför dörren sen i onsdags. De får nog bli en liten lugn promenad i solen =) Sen ska jag glo på skidorna. Och vänta på att Tina hör av sig...

Ja, de var allt för idag de. Hejsvejs!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: