Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

2012

Har inte riktigt fattat än att de är ett nytt år.. Känns skönt.

Även fast de är knapert i kassan nu så kunna jag inte låta bli att klicka hem lite saker från HM =)


Sport linne 99:-
Skor 99:-
Jacka 149 (!!!):-
Så de vart inte så dyrt iaf. De var rea på jackan så kunna inte låta bli den =)
Får ge fan i att shoppa på systembolaget denna månad helt enkelt!

Igår var jag bara hemma.. Och de blir lika idag. Kände att de behövs en nykter helg nu! 
I morgon blir de samma.. Bara glo på skidorna och sen iväg på möte med klubben!

Igår sökte jag jobb som lastmaskinförare i gruvan i Skellefteå =) Blir antagligen svårt för mig å få de eftersom jag har så lite erfarenhet, men man kan ju alltid hoppas!

Nu ska jag kolla på skidorna! Jag vet, jag är en tönt =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: