Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

An eye for an eye

Självklart vart de en SM final även i år. Ska köpa biljetter till den i veckan. Fyfan va kul de ska bli!!
Matchen igår är nog den bästa jag har varit på på flera år.. Otroligt tryck på arenan och bandyn var rena fröjden att se. Nu håller jag tummarna för ett guld nästa söndag!

Gick hem direkt efter bandyn, kände inte för att dra ner på stan nå. Somnade som en stock när jag kom hem och vaknade 07.30 imorse, pigg och inge bakfull. Skönt! Så drack lite kaffe och begav mig ut på en springtur efter de. Sen dess har jag mest bara legat på soffan.. Nu har jag dragit på lite musik och ska ta reda på disken och tvätten strax. Resten av dagen/kvällen blir de lugnt. 

En vecka sen vi var till Trollhättan nu. De var då själve fan va tiden går fort! Skulle inte ha nått emot att kunna vrida tillbaka tiden och göra om allt. 

Kunna jag låta bli? Nej de kunna jag inte. Fy på mig!
Men den blir perfekt till Metaltown och Rockbitch =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: