Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Bra start på veckan!

.. eller så inte.

De första jag får reda på när jag vaknar är att Max och Åke är magsjuk, så nu kanske de inte blir nå trollhättan i helgen. Vafan, så jävla typiskt! Har gått och vänta på att vi ska åka i 1½ månad nu och så blir de så här.. Förhoppninsvis blir dom bättre under de närmsta dagarna, annars vettefan hur de blir =/ åååh!

Louise kommer och hämtar mig lite senare så ska vi åka in till valbo och kolla på ett par skor åt henne. Sen blir det kaffe rep här hemma och efter de blir de väl bara lugnt antar jag..

Hade för övrigt skit kul i lördags. Hoppas de blir mer sånt där på bolaget i framtiden!

Jag är på för dåligt humör för att skriva nå mer. Hejdå.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: