Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Den mörkaste tiden är här

Undrar varför hjärnan envisas med att tänka på saker som man inte ens vill tänka på? Varför inte tänka på nått glädjande istället? Så som att snart är sommaren här, vilket innebär att de är vår nu, snart får jag börja jobba.. Öh ja, de var väl de. Men nä! De går inte för sig för miss sur hjärna.

Igår somnade jag 19.30 typ, är så trött på kvällarna så de är fan inte sant. Sen sover jag som en sten till kl 7. Men jag klagar inte, rätt skönt faktiskt. Försökte mutra upp mig själv med att ligga och kolla på lite musik videos innan jag somnade igår, och de funkade rätt bra faktiskt. Idag är de bara 4 månader kvar till Metaltown. Längtar ihjäl mig!

Ska dricka upp kaffet nu sen börja med städningen och laga mat. Lite senare är de dags för vattengympa med Louise =) Skönt. Länge sen man va på de nu!

Vad fan ska man hitta på i helgen? Vill inte sitta hemma i min ensamhet.
Den som har nå bra förslag kan ju höra av sig. 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: