Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Sist jag skrev så satt jag med hjärtat i halsgropen och trodde att de inte skulle bli nå av med trollhättan i helgen.. MEN DE BLIR DE! Både Max och Åke är frisk nu så =) Skönt! Bara två dagar kvar nu!

Igår på dagen städade jag lite, laga mat, tog reda på disken, tvätta och bytta sängkläder. Sen vart de en sväng ner på stan, köpte present till Fanny som fyller 15 på lördag och sen vart de en sväng in på systemet. Och efter de spinning och funkt. styrka som vanligt på onsdagar! När jag kom hem så satt jag igång med bland de drygaste som finns; färga mitt hår. Men de var 4 månader sist jag gjorde de så de var på tiden! Usch hur jag såg ut i skallen. Nu var jag nästan svartskalle istället med de ser bra ut iaf så jag är nöjd =)

Somnade som en stock efter 21 igår, är så trött på kvällarna nu för tiden. Men är piggare på mornarna istället. Skönt de! 

Just nu sitter jag och dricker kaffe och tankar hem musik så vi har nått att lyssna på på lördag. Trodde jag hade AUX uttag på stereon i bilen så man bara kunna stoppa i telefon och lyssna på spotify men de hade jag tydligen inte. Yrpanna. Ett usb fullt med musik får duga ist.

På eftermiddagen när de har blivit lite varmare ute så blir de en springtur. En vecka sen jag var ute och sprang sist nu, fy på mig. Förresten, har gått ner 2 kg på 1½ vecka *överlycklig* ! Man var ju dum som inte ställde sig på en våg när man började träna i november, skulle va kul å se hur mycket man har tappat sen dess. Men nu är jag nere på 62 kg iaf, vill ner 2 till sen är jag nöjd! 

Mot kvällen så blir de väl bara lugnt. Måste försöka bestämma mig för vad jags ka ha för kläder på mig på lördag haha. Och kanske börja packa ner de. Imorgon är de styrkepass som gäller som vanligt! Tänkte cykla ner till badhuset denna gång. Efteråt ska jag handla lite sen blir de bara lugnt resten av dagen/kvällen. Kl 7 på lördagmorgon åker vi så måste väl försöka hoppa i säng i tid. Men jag kommer ha en sån resfeber så jag kommer inte kunna sova =) Haha.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: