Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

?

Har drömmt om samma person minst ett par gånger i veckan sen i höstas. Kan inte förstå varför.. Och det är otroligt irriterande!

Googlade lite och hittade detta: Om man drömmer om samma person nästan varje natt, vad betyder det? Och varför just samma person?
- Det kan bero på känslor för denna person, vänskapliga eller romantiska, och att ditt undermedvetna inte riktigt vill släppa taget om denna person. Det kan bero på att du ofta tänker på honom/henne. Om en kvinna drömmer om att hon talar med eller blir uppvaktad av en ung man, betyder det tur i kärlek och löfte om framtida lycka.

Jaså? Då lär jag få mycket kärlek och mycket framtida lycka.. 

Helt slut idag efter 75 (vart egentligen 90) min box igår kväll. Skönt att känna att träningen tar lite.. Var ut på en promenad tidigare så då blev de lite bättre. Men ska hoppa över styrkepasset idag och vila lite, ska ta de imorgon istället. Men spinning blire idag allt! Och innan de ska jag hämta mina snygga jeans som äntligen har kommit! Och så måste jag till systemet och ladda upp inför söndagen. Och efter träningen ska jag hem till pappa en sväng och hämta lite saker. Ungefär så ser min dag ut!

image description
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: