Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Hittade ett linne och en, öh ja.. Vad ska man kalla de? Typ en topp som slutar under brösten, igår när vi var i valbo. Linnet knyter man ihop så man ser lite av magen.. Vem kunna tro att jag skulle kunna köpa sånt? Och dessutom se bra ut i de? Galet nöjd. Skulle fan kunna ha tagit med mig hela Ginatricot hem, så förbannat mycket snygga kläder fanns de där nu! 

Istället för att bara sitta hemma igår så gick jag hem till embra och drack nån öl med lite trevligt folk på altanen. Kom hem ganska tidigt, låg och kolla på youtube tills jag somna. Och som vanligt härjar samma person runt i mina drömmar.. Försvinn!!!

Nu har jag nyss druckit lite kaffe och ska bege mig ut på en springtur. Sen ska jag bara pyssla lite här hemma och laga lite god mat. Blir en lugn dag med andra ord. Max försöker tjata med mig på nån 40 års fest men icke. Ska ju upp och hoppa tidigt imorgon!

 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: