Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Heartsick

I skrivande stund så är jag lite små lullig. Så eventuella stav fel skyller jag på spriten.

Lyssnar på musik och dricker whisky. Den som inte har hört Engel - Heartsick kan ju ta och göra de! Fantastisk text. Mycket mycket praaa.

SAIK damerna fick nöja sig med ett silver, AIK tog hem guldet. Välförtjärnat. Vettefan va SAIK höll på med.. Har aldrig sett en match där dom tappar boll så mycket.. Aja, hoppas på guld imorgon istället! 

Ska strax hoppa in i duschen sen blir de soffläge ett tag innan jag kryper ner i sängen. Upp och hoppa tidigt imorgon, ska hänga med Fager på förfest innan bussen går. Känns konstigt att säga att man ska på förfest kl 9 på morgonen, haha. Kul som fan ska de bli! Tydligen hade dom satt alla fyllskallar på en och samma buss, därbland mig. Haha, jösses. Stackars busschaufför! Blir väl nån öl på Biger Jarl innan de bär av till Studenternas.. Usch och fy va tomt de kommer att bli utan Louise... Kommer inte alls att bli samma sak. Men får göra de bästa av de iaf =)

Nä duschen var de ja.. Snark. 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: