Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Hello sunshine

Idag lyser solen så vackert igen. Igår var de ju annat, regna hela dan. Så då fick de bara bli lite städning och så på dagen, men sen på kvällen kikade solen fram igen så då begav jag mig ut på en jogging tur. Eller försökte iaf, fick så förbannat ont i bena efter ett tag =/ Måste köpa nya skor..

Idag var de tänkt att jag skulle på spinning och core nu på förmiddagen. Men nä, orkar bara inte! Och igår skulle jag på spinning och funktionell styrka, men de vart inge de heller. Fy!! Har aldrig varit så otaggad på träning som denna vecka. Inge bra! Men ska iaf släpa mig iväg på vattengympa senare..

Innan de så ska jag ut på en promenad nu sen iväg och handla. Imorgon blir de tacos på ringvägen! Sen vette sjutton vad man ska hitta på resten av helgen. En fylla i goda vänners sällskap vore ju trevligt, men händer de nå kul då? Knappast. Men de får väll visa sig de!

image description
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: