Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Något gick fel

Har äntligen börjat återhämta mig efter resan. Är det verkligen möjligt att man kan va bakfull än? Verkar så..

07.00 Lämnade vi Sandviken i lördags. Innan Åke och Putte hoppa in i bilen så spydde dom, bra början! Haha, bybor.. Så klart vart de bara en massa trams i bilen, skrattade tills jag höll på att kissa på mig! Jag körde till Örebro, där stanna vi och käka frukost och sen körde Louise därifrån.. 12.30 var vi äntligen framme! Tog en grogg och lugna ner sig lite, efter bara halva var jag redan rund om fötterna. Och så skulle man försöka duscha, allt gick i slowmotion så klart, mindre smidigt. 

Efter att man hade kastat på sig ett ansikte drog vi och käka lite och efter de kunna man äntligen korka upp på riktigt! Drack rödvin, öl, cider, tequila, skumpa.... Och vipps så var man packad! Vi satt på vårat hotellrum fram tills vi drog till Backstage, hade de jävligt trevligt med alla idioter. Synd att scen och utrymmet framför scen var kanske de minsta jag hade varit med om. När Skitarg gick på så såg jag inte ett nå! De var bara att ge upp och gå därifrån och sätta sig å lyssna på istället. Men de var minst lika trevligt de också! 

Både jag och Louise var helt slutkörda när dom skulle stänga kl 2 så de var bara att bege sig tillbaka till hotellet. Åke somnade i min säng och Putte tappade bort sig men till slut hittade han till hotellet iaf. När jag väl fick upp Åke ur min säng (fick bokstavligen talat släpa ur han) så skulle jag försöka få han till deras rum och när vi väl kom dit så hade Max den jäkeln låst dörren och inte fan vaknar han heller! Fick stå och banka ett bra tag innan han vakna till liv så vi kunna kasta in Åke och Putte, haha. Louise gick och la sig och jag försvann iväg på mitt efter det.

Efter bara ett par timmars sömn så vaknar jag och mår s-k-i-t, precis som väntat. Låg kvar ett tag och njöt av tillvaron innan jag leta mig tillbaka till mitt egna rum och då var de bara att börja packa ihop grejerna. Följde med Louise så hon fick käka frukost, själv fick jag knappt i mig en kopp kaffe.. Vid kl 11 började vi rula hemåt, skönt som fan att komma iväg i tid. 

De som hände i bilen skulle få stanna i bilen kom vi överrens om och de är nog lika bra det! Får folk reda på vad som försegick där så lär dom tro att vi är dum i huvet! Haha. Så klart lyckas Max köra fel, helt plötsligt var vi i Grängesberg (?) Så vi fick oss en tur genom dalarna på vägen hem. Vid 17 snåret var jag äntligen hemma. Eller äntligen och äntligen.. Hatar att komma hem till en tomt hus efter att man har varit ute på en massa roliga äventyr med roligt folk. De känns så... tomt. 

Hade iaf skit kul. Skönt som fan att komma ifrån Sandviken ett tag och få se lite nytt och träffa lite nytt folk. As kul att träffa byborna igen också, och så klart alla i Skitarg. 

Idag har jag varit seg så in i helvete hela dan, har mest bara sovit. Har så fruktansvärt ont i höfterna, bena och ryggen, finns sina förklaringar till de men hoppas att de hinner gå över så man kan gå på spinningen och styrkepasset! 

Nå mer än så orkar jag inte skriva denna gång. Adios vänner och ovänner!


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: