Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Solen skiner och jag med den idag!

Helgen vart lugn och mysig. I fredags så åkte jag och Erik in till stan och fixa lite, sen vart det vin, soa och mys resten av kvällen bara. I lördags höll vi på och fixade lite hemma bara, sen kom Andy och Denise förbi och hälsade på :) Skit kul att Andy och hon har börjat träffas! Dom kom tillbaka senare på kvällen med pizza och öl, vi satt här och snackade en massa skit bara. Tänkte dra in till stan en sväng, men fanns inte ork till det. Hur som helst så var det en jättte trevlig kväll!

Fick lite tråkiga nyheter i helgen också.. Farfar hade kört av vägen och hämnat på sjukhus. Han hade åkt ner i diket, upp igen och hämnat på taket. Mirakulöst nog så klarade han sig rätt bra. Tur som var så var det inget träd ivägen och ingen mötande bil.. Men han ligger kvar än på sjukhuset, hjärtat är svagt på honom. Han kanske ska få en peacemaker.. Usch, min lilla farfar då.. Hoppas allt blir bra. Om han har hunnit komma hem och känner sig pigg i helgen så ska jag och Erik åka hem och hälsa på honom. Annars får det vänta till nästa helg.
 
Nu ska jag göra mig klar och åka till jobbchoachen, vilket skit.. Hoppas dom inte förstör mitt goda humör idag! Sen ska jag åka och handla och efter det fortsätta med utrensningen av skit som jag har börjat med nu igen. Bara köket och övervånignen kvar nu, sen har jag gått igenom hela huset.. Tänk att en karl kan samla på sig så mycket som inte behövs och 80 talet ringde och vela ha tillbaka.. Haha.


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: