Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

På lördag går rockbitch båten mot Riga. Lite ångest har man ju över att de inte blir nå av i år.. Men det är nog säkrats så, med tanke på förra årets katastrof med en galen Louise, vakter överallt, lite för mycket alkohol, spy som en gris, sova på toan, och sen glömma bort det mesta och de lilla man minna får man ha ångest över i 3 veckor. Haha, men jävlar va kul det var. På den tiden hade vi mycket roligt för oss! Saknar den tiden lite..

Imorgon åker jag hem till sandviken, äntligen. Jag och mamma ska till ikea och käka, och kolla runt lite. Ska kolla på saker till köket, jag och Erik har börjat smida planer till rusten :) Ska bli så kul med ett nytt kök!! Det blir säkert en sväng inne på köpis också. Sen på kvällen ska jag hem till farsan och käka pizza :) Känns som om att det kommer att bli en kanon dag! 

Lördagen ska spenderas med mamma sen på kvällen blir det en massa fest med Louise och kanske nå fler, ska bli så jävla skit kul!! Det behövs. Sist jag och Louise drack tillsammans riktigt var i mars.. Jag saknar min vän!

Nu måste jag skynda mig till affären och hämta ett paket, sen hem och laga mat tills älskling kommer hem :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: