Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Erik tvingar mig att skriva blogg så han har nått att göra på jobbet, så jag gör väl de då.

Fredagen var bästa dagen på länge! Först kom mamma, pappa, lillebror och farbror och kollade hur vi bor, och så åt vi god mat och tårta till efterrätt :) jätte trevligt att dom kom hit! Har saknat dom så.. När dom hade åkt hem så gjorde jag mig i ordning och så tåg jag tåget till Borlänge och mötte upp Lisa, Lisa, Max, Micke, Åke och Jonta :) vi drog till liljan och röjde loss till raubtier! Jävlar va skit kul det var. Bästa kvällen sen i våras nångång!

Erik kom och hämtade mig på kvällen, snäll som han är. Somna som en stock när vi kom hem!

Lördagen bestod av en massa mys bara. Vi åkte in till Ludvika och uträttade lite, och käkade taco buffé! Sen vart det tv och inte så mycket mer än de..

Idag är det första dagen på över 2 veckor som det är sol, hur skönt som helst. Tog en promenad i morse och sen pysslade jag lite ute och nu väntar jag på att hjärtat ska komma hem.

Tänkte att jag skulle lägga upp några bilder från i fredags men de funkar inte så det sket sig!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: