Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Åkte hem till Sandviken igår och hämtade bilen som vart kvar där i helgen.. Passade på att åka till ikea också med mamma och käka, och köpte en massa skit. Köpte med mig aga burgare hem till mitt hjärta, så glad han blev. Gött! Konstigt nog var maten varm än när jag kom hem, haha.


Idag har jag hittills städat, eldat och fixat lite med de jag köpte på ikea igår. Och plockat upp efter att Erik hade ner mitt hårserum, som kostar flera hundra. Och som bara finns att köpa hos vissa frisörer. Suck. Nu ska jag strax hopps in i duschen och göra mig klar, jag ocbh Erik ska på afterwork med hans jobb idag! Ska bli kul att komma ut och göra nått annat ett tag. Svärfar kommer hit också och ska sova över här inatt, han ska fixa i garaget. Skönt att det snart är klart..

Det var allt jag hade för denna gång! 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: