Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Blä!

Känns som om att det är mycket som inte går som jag vill nu.. 200 kr på kontot och två veckor kvar till lön, käringen på arbetsförmedlingen verkar va efterbliven, dammsugaren gick sönder idag och det finns inte pengar till att köpa ny, så fick sopa hela huset med en sop som är dum i huvudet, golvmoppen är värdelös så skulle behöva en ny sån med men finns inte pengar till det heller, har fortfarande inte blivit klar med garderoben vilket är frustrerande för hela övervåningen är upp och ned, har ingen ork eller lust för nått längre....

Snälla vår och sommar, kom nuuuu! Jag behöver dig och den lycka du skänker mig!

Tur jag har min älskare sambo som står ut med mig och allt mitt klagande. Det blir bra, förr eller senare.

<3

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Älskare och sambo menar du? Eller vet de om varann? ^^