Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

I lördags åkte vi till Sandviken för att fira min lillebror som fyller 18 nu på onsdag, liten blir stor! Vi fikade hemma sen åkte jag ocg Erik hem till Louise och Krille innan vi skulle iväg på middag med familj och släkt. Det var en jätte trevlig kväll, verkligen! Kul att träffa alla igen, det var så länge sen nu.. Efter att vi hade ätit så åkte vi hem till mamma och tog nått glas vin och nån öl och bara snacka skit, jätte mysigt och trevligt =) Slocknade som en stock sen! 

Igår åkte vi hemåt tidigt på morgonen eftersom Erik skulle tatuera sig! Medan hade gjorde det så åkte jag hem och pysslade lite innan jag åkte och hämta han igen. Åh vad jag är sugen på att fortsätta på armen nu!! Önskar att man var gjord av pengar, men inte det inte..
 
Idag vaknade jag upp och hade ont i bihålorna och huvudet, sen har jag känt mig krasslig resten av dagen. Tänkte att jag skulle åka in till stan och köpa mer färg till trappen och kolla på tapeter men jag orkade fan inte. Så har mest legat på soffan hela dagen.. Har nyss petat i mig lite mat och gjort matlåda åt Erik, han är äntligen påväg hem nu efter att ha varit i skogen och jobbat. Så tråkigt att knappt träffan han nått om dagarna.
Han ringde precis och sa att han snart är hemma så nu ska jag ta och kasta ihop nå mat åt honom! 
Hejsvejs!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: