Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Dagarna går så fruktansvärt segt när man inte jobbar.. Gör inget annat än att sitta inne känns de som! Igår målade jag trapp igen, snart klar med den man färgen är slut och de lär väl dröja innan jag har råd att köpa mer. Åh vad jag önskar att jag hittar ett 7-16 jobb snart där jag kan få en bra lön varje månad. Hatar att ha dåligt med pengar!
 
Imorgon blir det jobb hela dagen iaf, likså på fredag. Sen ska jag och Erik hem till Ida på middag med henne, Desiré och Jocke, kul! Åker till Sandviken på lördag morgon och stannar över natten, och på söndag ska vi stanna till i falun så Erik får pinas under nålen ett tag innan vi åker hem igen. Skönt att det händer lite dom närmsta dagarna, blir idiot av att inte ha nått att göra.
 

Längtar till sommaren!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: