Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Ligger i sängen i min lillebrors gamla rum och känner mig lite nere för tillfället.. Det här är sista gången på länge som jag kan va här. Fullt upp med allt resten av sommaren vilket känns så där. Jag hatar att vara ifrån alla nära och kära här hemma så länge.. Speciellt mamma och pappa. Och jag hatar att vara borta från Sandviken så länge! Fan att det ska vara så långt hit.. Ibland önskar jag att jag kunna packa ner Erik och vårt liv i en liten låda och flytta hit. Eller iaf närmare. Men man kan väl inte få allt antar jag..

Det blir svårare och svårare att åka härifrån för varje gång jag är hit. Ibland känns det som om att det vore enklare att inte åka hit överhuvudtaget, men så vill jag inte ha det heller.

Nä usch. För mycket tankar i mitt lilla huvud nu! Nu lär jag försöka sova så jag orkar åka tidigt hem till mitt hjärta imorgon. Vad skulle jag göra utan honom?

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: