Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Julen var fantastisk men också allt för stressig kändes det som, inte alls så lugn och fridfull som den har varit förr. Vart mycket åka fram och tillbaka för att hinna träffa alla. Julafton spenderades i Sandviken och juldagen i Mora. När vi kom till Mora fick jag feber som jag fortfarande dras med, och Maya var helt konstig när vi var där. Har aldrig sett henne så stressad och rädd, vet inte riktigt vad det berodde på. För mycket folk kanske.. Och så fick hon sig en smäll av Morris i ögat så hon började blöda som sjutton, stackarn :( får hoppas på att hon fattar att man ska hålla sig borta från katter nu! Vi kom hem från Mora på torsdag kväll, då började hon bete sig som hon brukar igen, fast hon lär ha ätit nått hon inte ska för hon spydde som en gris ett tag. Men nu är ordningen återställd! 

Igår var jag helt död hela dagen med feber. Idag känns det lite bättre iaf, så har tagit bort det mesta av julsakerna och gjort lite Nyårsfint istället! Ska strax laga lite mat och kolla på vinterstudion, sen beställa hem lite nya fräscha grejer till hemmet från ellos :) 

Orkar inte skriva allt jag/vi fick i julklapp men det var en massa fina grejer iaf! Så tacksam för allt :)








Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: