Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Snö och minusgrader = blä. Nu när vi har varit utan det så länge så hade jag lika gärna kunnat vara utan det. Vill ha vår och fågelkvitter nu!! Men okej, lite skönt är det ju att det blir ljusare ute med lite snö. 

Ikväll kommer det hit lite folk, vi ska käka pizza och ta nån öl. Det ska bli trevligt! Måste ta nån sån kväll i Sandviken snart också känns det som. Saknar folket där! Speciellt Louise. Har blivit mycket åkande dit fram och tillbaka, men bara kortare besök så har inte hunnit umgås med nå folk. Så måste ta och åka dit nån helg och försöka dra ihop något snart. 

För övrigt så känner jag verkligen att det är dags för lite färg i huden. Det har det varit länge! Fick en tatuering i julklapp av Erik, så nu måste det bli av! Vet att du läser det här hjärtat, se till att boka tid åt oss nu ;) 

Nu ska jag städa undan lite och greja. Sen göra mig i ordning för kvällen! Hoppas det blir en lyckad kväll! 




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: