Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Måndag, ny vecka, nya tag. Känns inte alls för det egentligen, men måste. Höstdeppen är ett faktum! Hade det inte varit för Maya så hade jag nog mest legat i sängen hela dagarna.. 

Var till Sandviken/jäderfors och kolla på ett hus i fredags. Men det blir då defenetivt ingen affär! Usch vilket skruttet hus, för nästan 2 mille. Märktes att det bodde en full finne där så att säga! Men hade en jätte trevlig kväll med familjen iaf, vi käka pizza och kolla på film. På lördagen åkte vi till storebror Emil och hans familj och hälsa på innan vi åkte hem, mycket trevligt. Väl hemma så vart det ett varmt bad och massa mys bara :)

I veckan så ska det vardagliga göras bara. Och på fredag ska vi förmodligen kolla på ett till hus i jäderfors :) hoppas det lever upp till förväntningarna. I helgen annars så ska jag leta efter ny vinterjacka och lite julklappar och krimskrams till hemmet. 

Nästa vecka åker vi till gran canaria! Åh, det ska bli så skönt. Men är lite smått nervös, har aldrig varit utomlands förr.. Och så lär vi ju lämna ifrån oss Maya, vilket inte känns så kul. Men hon ska tillbaka till uppfödaren så det blir nog bra, då får hon träffa alla hundar igen :) håller tummarna för att det går bra.

Nä, nu ska jag mysa ner mig i soffan med mina hjärtan. Adios!










Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: