Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Helgen är över och det är åter måndag. Värsta måndagen på länge.. 
Tina och hennes kille var här i lördags och vi hade så kul. Först god mat och öl här hemma, sen åkte vi till saxdalen och kolla in Billy Opel. Otroligt trevligt!! Så kul att dom kunna komma hit och se hur jag har det här hemma.. 

Nu är det åter igen tomt. Har sysselsatt mig med både det ena och det andra för att försöka hålla humöret uppe och jobbiga tankar borta, men det kommer ikapp en. Fullkomligt hatar det här. Känns som att jag inte vet varken ut eller in längre. 
Det enda jag vet är att jag älskar min kära fästman mer än nånsin, utan han skulle jag inte vara nått. Mer eller mindre.. 
Jag längtar till en trygg framtid.. Vart är den? 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: