Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Uttråkad är bara förnamnet. Har ångest för det känns som om att jag ska jobba imorgon, fast det ska jag ju inte. Känner mig irriterad för att jag inte har ork. Och allmänt less. Less på att det inte kan komma ut ett hus till försäljning som jag och Erik kan köpa! Så just idag känns väldigt få saker bra! Blääää.

Idag vart jag äntligen klar med städningen iaf, som jag har hållt på med i flera dagar. Så nu är julen borta och nya saker har kommit fram! Så skönt. Ska lägga ut bilder på det sen! 

Maya är lila uttråkad som mig idag, hon har mest legat och sovit. Inge kul att vara ute när det regnar och snöar, och inte speciellt kul med leksakerna. Jag tror hon saknar sina kompisar i hällsjön! 
Imorgon ska vi till veterinären med henne, hon har tappat en del päls den senare tiden så ska komma upp vad det kan bero på. Hoppas att det inte är nått allvarligt.. Men det är det förmodligen inte.

Nä, nu ska jag fortsatta att vara uttråkad med Maya och kolla på tv!





Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: