Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Världshistoriens tråkigaste helg är över och skönt som fan är det! Det fanns massor jag kunna göra i helgen, men noll ork eller lust till att fixa det. Men igår fann jag orken nånstans långt därinne och lyckades göra klart uppe på övervåningen. Så nu är det renoverat, städat, inrett och fräscht. Så jävla skönt! Nu känns det som en del av huset och inte en soptipp som luktar illa. Tänk att det ska krävas en riktig kvinna till allt! ;) fattar inte hur man har kunnat bo med den där röran där uppe.. Bilder på hur det blev kommer senare! ... kanske. 

Igår beställde vi sakerna till badrummet, det gick fort att klicka hem saker för 15 papp! Men det vad billigt ändå, lyckades få tag på saker som var nedsatta. Kommer bli så snyggt! Renoveringen av badrummet kommer nog att dra igång om ett par veckor, och kommer att ta 2-3 veckor innan det är klart, beroende på hur stor fuktskadan är. Vilken betyder att vi blir helt utan toalett och dusch under den tiden. Så jag flyr till Sandviken tills det är klart! Kommer att va här under helgerna, men hemma hos mamma under veckorna. Kommer va så skönt när det äntligen är klart.. Vi ska även måla och tapetsera om i sovrummet, inte för att det det särskilt dumt ut nu men skulle va skönt om jag och Erik tillsammans kunna bestämma hur det ska se ut. När det är gjort så är det vara köket kvar, om vi orkar göra nått åt det. Sen har alla rum (förutom tvättstuga och pannrum, men känns som om att det inte går att göra särskilt mycket åt det) blivit renoverat sen jag flyttade hit. Dessutom har jag gjort en hel del i uthuset och i trädgården som nu känns som en trädgård, inte en igenväxt gräsmatta. Och jag har bara bort här 1,5 år! *klappar mig själv på axeln*

Idag ska jag plocka lite här hemma bara, och ta ned julbelysningen ute. Japp jag vet, är lite sen med det. Men tycker att det kan få sitta uppe så länge det är så mörkt om dagarna, men nu är det ju ljust efter kl 17 så nu är det dags. Känns att våren är på g nu!! :D 

Nä, på med lite kaffe och sen börja göra nått! Adios! 







Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: