Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Måndag. Hatar måndagar. Har alltid gjort, kommer alltid att göra.
Helgen var inte särskilt givande. I fredags åkte vi och hämtade en passat, skönt med ny bil men vilket helvete det var att ta sig hem från Karlskoga. Snö och halt som sjutton.. Erik körde ifrån mig och jag körde vilse. Haha! Men vi tog oss hem helskinnade iaf! 
I lördags åkte vi till Falun och tatuerade oss.. Det var trevligt! Och nöjd som tusan vart jag. Längtar till det är dags igen :) igår gjorde vi nästan ingenting, låg mest på soffan bara.
Idag lyckades jag ta mig i kragen och börja med städningen iaf, så skönt med nystädat hem. Sista gången jag skurade våran toalett och städade badrummet vi har nu, nästan gång jag gör det så är det nytt och snyggt. Åååh va skönt! :D 
Idag ringde även min chef och frågade om jag vill jobba den här säsongen med, självklart tackade jag ja. Skönt att ha det klart! Ska bli så skönt att jobba och tjäna pengar igen. Akassa är inte mycket att leva på! 

Tanken var att jag ska åka till Sandviken på fredag, men börjar tappa lusten för det. Jag ska ju bo hos mamma medan dom håller på med badrummet, och tanken var att jag skulle åka på fredag eftersom det är rock i Järbo på lördag. Men har tappat partyhumöret.. Men får se hur det blir. Annars åker jag till Sandviken på söndag! 

Nu ska jag laga mat åt mannen sen åka och handla. Tjohooo



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: