Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Undrar vart orken och lusten jag tagit vägen.. Vill inte göra nånting. Och när jag väl vill så orkar jag inte.
Började måla hallen uppe i söndags men gjorde bara klart lite grann. Sen dess har det inte hänt nå mer där.. Vill fortsätta. Men orkar inte. 
Helst av allt så skulle jag vela ligga i sängen hela dagarna. Men det funkar inte riktigt när man har en terrier på 7 månader hemma. Henne har jag att tacka för att jag ens drar mig upp och tar mig ut. Och snön. Måste erkänna att det är skönt att få skotta lite snö så jag får röra på mig!

Nu ligger jag och Maya i sängen och vilar.. Hon har så tråkigt när inte husse är hemma! Ingen som vill busa med henne riktigt. Vi skulle åka till hällsjön idag så hon skulle få leka av sig lite, men min bil vela inte starta när vi skulle åka så det vart inget :( men vi ska dit på fredag istället och äta middag och busa!

I helgen ska vi åka och planera ett nytt badrum äntligen! Hoppas dom har tid att börja renovera snart. Måste in till stan och köpa present till lillebror som fyller 19 år imorgon också! Annars tror jag att det bara blir lugnt i helgen. Men måste ta mig i kragen och göra klar hallen iaf, så slipper jag tänka på det sen! 

Nä, nu ska jag vila lilla svängen sen börja med maten tills mannen kommer hem. 



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: