Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Det var då fan vilken tråkig helg det här blev.. Igår jobbade Erik hemifrån så hoppades på att få se lite mer av honom men så vart icke fallet. Vi var bara in till stan och köpte lite grejer till Maya och sen åt vi tacos, sen somna jag. Jävla trök! Och idag åkte han på kryssning och kommer inte hem förän imorgon natt. Kul! Så nu är jag helt ensam här ute i skogen.. Och inte var det någon i familjen som kom och hälsade på. Känns tråkigt. 
Men jaja. Jag och Maya ska strax ta en rejäl kvällspromenad, sen ska vi kolla på melodifestivalen tills jag somnar. Rolig lördag! Imorgon så blir det väl bara att glo på tv och lalla runt här hemma tills jag ska hämta fylltrattarna.

Längtar till rocken i Järbo är, sist jag var dit på rock var förra februarirocken, så det är på tiden nu att man tar sig dit. Ska bli kul att få träffa lite kända ansikten och ta nån öl!

För övrigt så är jag fortfarande väldigt less på att bo här och skulle kunna flytta typ nyss. Jag vill hem till mina trakter! Kan inte bara vårat drömhus komma ut till försäljning snart?! Får nå fel snart!




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: