Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Med hem från Sandviken fick jag en förkylning. Tack för den! Det vart en trevlig visit iaf, även fast allt inte vart som det var planerat. I fredags var jag, Louise, Sara och Maria ut! Vi var på lobby men det var ju sämsta skämtet nånsin.. Så vi hamna på 8an istället. Kul att få träffa lite kända ansikten!
I lördags mådde jag nog sämre än vad jag förtjänade, vart liggandes hela dagen även fast jag inte drack så mycket kvällen innan. Så på lördagen vart det inte många knop, var bara hem till pappa en sväng sen vart det film på kvällen.. Åkte förbi Tina en sväng innan jag åkte hem i söndags, kul att se henne igen! Hoppas det blir fler gånger snart.. 

Idag kommer nån snubbe förhoppningsvis hit och ger en offert på badrummet. Lån och allt är fixat iaf så nu vill vi bara komma igång med det! Ska bli så skönt med nytt! Är nästan klar med hallen uppe också, bara två dörrar som ska tapetseras.. Men nu när jag har blivit sjuk så lär ju de dröja innan jag får tummen ur och fixar det. Sen ska det bara städas och sättas upp lite tavlor! Måste försöka bli klar med det snart. 

På lördag drar Erik på kryssning så då blir jag ensam här i skogen. Tänkte föröka tjata hit nån hemifrån som kan hålla mig sällskap :) 

Nä nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv. Hejhej!



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: