Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Love Is Dead

I fredags blev det fest hemma hos Lisa, men vi var bara några stycken där och drack lite. Eller, vissa drack ju mer än andra ;) Och så syftar jag på Sara :D Haha. Efter ett tag så gick vi ner till donken och träffade Kalle och Robert, sen vart vi kvar på kvantum parkeringen med resten utav nördarna ;P Efter det så åkte vi runt en sväng bara. Sen fick Sara och Louise för sig att dra ner på stan, men jag och Lisa stannade kvar med Kalle och Robert vid kvantum. Hade en sån fruktansvärd huvudvärk då, och dessutom hade jag fått ögoninflamation så jag hade ingen större lust att följa med. Så Kalle fick skjutsa hem mig istället, slocknade på en gång.
På lördagen gjorde jag inget speciellt. Hade lyckats blivit ännu mer sjuk efter fredagen, var väl lite dåligt klädd kanske som mamma sa :P Hostade som en galning och snorade som bara den. Och uppe på det hade man ögoninflamation, skit kul! Så det blev bara en lugn dag för mig med film och godis. Var även ut och målade bagagen på bilen svart, och kollade bromsarna lite. Efter det var jag helt slut :P Har absolut inga krafter alls i kroppen, efter 3½ veckas förkyning känner man sig sliten vill jag lova. Hoppas att det går över snart, annars så får jag helt enkelt besöka farbror doktor. Men inflamationen i ögat har blivit bättre ialf, men istället har jag fått utslag i hela ansiktet, halsen, nacken och örorna.. Men det syns inte, bara känns som tur är. Kliar som fan göre å =/ Ååååh, jag blir så trött. När ska nånting börja gå bra för mig då? :P

Aja. Idag blev det skolan ialf. Hade körning på morgonen, det gick väl hyffsat :P Sen gjorde jag bara 4 körkorts test, sen gick jag hem. Efter skolan gick jag hem till morfar och hälsade på ett tag, sen hem till mamma. Höll på och pillade på bilen lite då. Just ja, fick låna ett batteri av Tim igår, skulle kolla om bilen vela gå igång. Var lite dåligt med kräm i batteriet, så vi fick ta lite start hjälp ifrån Emil's bil. Så då jävlar gick pärlan igång, lät skit fint :) Lär försöka ta mig till biltema och opelgubben i svärdsjö nån dag och köpa allt skit som jag behöver till bilen.. Menmen, har ju fram till sommaren att bli klar med den, så man kan ju skynda långsamt :P

Imån blire väl skolan i sin vanliga ordning, sen hem till mamma.
I helgen spelar Eddie Nilsson på granliden, så då blire fest för hela slanten!


Vet ni varför vi flickor älskar er pojkar?!

¤ Sättet Ni ser ut när Ni kliver ur duschen med en handduk slarvigt knuten runt höften

¤ De där djupa rösterna Ni får på morgonen

¤ Rufsigt hår när Ni är precis nyvakna

¤ Att ni direkt förlorar ca 75 % av eran hjärnkapacitet när vi smeker insidan av era lår

¤ Den där otroligt sköna känslan när ni kysser oss i nacken

¤ Sättet ni sätter händerna mot våra höfter och går bakom oss när vi ska gå igenom ett rum fullt med folk

¤ Sättet på vilket våra händer känns så otroligt små inuti eras

¤ Hur ni erbjuder oss att låna era jackor trots att ni bara har en T-shirt under och det är jättekallt

¤ Hur ni ser ut som små barn när ni sover, trots att ni är hur tuffa som helst när ni är vakna..

Än'te sant så säg..

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: