Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Helg igen då

Känns som om att det bara är måndagar och fredagar nu för tiden.. Veckorna går så fort!

Idag blev det inge skola.. Dom andra i klassen hade nationella prov i engelska, men eftersom att jag gjorde klar den kursen förra året så hade jag inte prov. Och inga lektioner då heller. Eller, skulle ha bild.. Men det kändes lite onödigt för att gå till skolan för en lektion bara. Så jag stannade hemma istället :) Har hållt på med bilen hela förmiddan.. Sen resten av dagen vet jag inte riktigt vart den tog vägen? Mamma klöpp mig nu på kvällkvisten, sen var jag ut och joggade ca en timme. Och nu är det snart dags att gå och lägga sig igen.
Det blev alltså en nykter fredag, inte allt för ofta det händer! Ganska så skönt faktiskt..

Igår så började jag och mina bröder fixa med bilen. Dom rev ner det gamla avgassystemet och jag började lägga i golvmattan. Skönt att komma igång med bilen nu! Den ska ju besiktas om 1½ månad, så nu äre bara att jobba på..

I morgon ska jag väl hålla på med bilen lite på förmiddan också. Sen då? Vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. Det skulle ju inte sitta fel med lite festligheter eller! Men blir nog nykter iaf, så dåligt med pengar nu så.

Nästa vecka är det redan sista april igen. Shiiit vad tiden går fort! Tycker inte att det var så länge sen jag, Louise och Kenny satt här hemma förra året och grillade och drack en massa götta. Vafan, det står inte på fören man är gammal och grå nu! Och på tal om sista april, vad händer då? Ingen rolig fest nånstans vad jag vet! Det är iofs cruising i sala, men hur ska man ta sig dit då? Skulle ju va kul att åka dit..

Nu ska jag kolla på tv ett tag, sen blire sängen!
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kenny D
skriven :

Jodu! De där fälgarna kan man olla med kärlek!