Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

En massa mys bara

Det är nå grönjävligt va dålig jag är på att uppdatera :P Men nu så..

Vaknade till liv för ungefär en timme sen :) Hade gärna legat kvar och mys lite, men det var dags att gå upp så.. Sitter här och funderar på om jag ska äta upp pizzan eller om jag ska laga köttbullar å stuvade makaroner? Kan inte bestämma mig :P Slutar väl med att de blir båda..

Är ensam hemma hos pappa tills på lördag :) Skönt de! Så igår var jag å Sara iväg och handlade, sen lagade jag herrgårdskyckling å potatis.. Skit gott var det, men kycklingen måste ha varit dålig. Vi båda vart jätte krassliga i magen :P Under tiden vi åt så kollade vi på Smala Sussie, och sen resten av kvällen låg vi bara i soffan å kolla på tv och tjocka en massa. Mysigt :)

För övrigt så känner jag mig inte helt återställd sen söderhamn, fyfan va kul vi hade! Började med att vi åkte in till gävle i 4 tiden, då var det dags att svalka sig med en kall öl (kändes som om att det var 100 grader varmt ute, så det var bra gott) och sen tog vi några varv på stan innan det var dags att glida mot söderhamn :) Sen har jag en massa minnesluckor, precis som alla andra i bilen.. Minns att jag tog min sista öl halv 8 på söndag morgon iaf, haha! Kom hem runt 9, var heeeeelt slut då kan jag lova! Orkade inte kliva upp ur sängen fören runt halv 7 på kvällen.. Men som sagt, kul som fan hade vi :) Kommer upp bilder därifrån på min bdb om ett tag. Ni som fortfarande inte har mitt lösen får fråga mig om det..

Nä, det får bli pizza nu. Orkar inte laga mat :P Sen ska jag väl träffa Sara en sväng å dryga runt med henne tror ja. Mammsen ska komma förbi å visa sin nya bil också :) Och ikväll blir det väl bara mys, som dom senaste kvällarna/nätterna =)

Just nu spelas Thorleifs - Blue Blue Moon bra mycket.. Om ni inte har hört den än, så måste ni lyssna på den =) Den finns på youtube. Får så mycket av energi av den låten, helt sjukt!

Nu orkar jag inte sitta här nå mer :P
Tjing!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: