Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Solsken!

Fy tusan vad varmt det är! Försökte sola ett tag, men stod bara ut i ca 45 min.. Så nu sitter jag inne i brosans svala rum istället!

Igår vart det inte många knop.. Var så trött och slut hela dagen så jag orkade inte ens tänka tanken på att göra nått speciellt. Sara och Micke kom å hämtade upp mig på kvällen bara och så följde jag med dom till donken och käka.. Sen snurra vi mest bara runt och snacka skit :) Kom hem runt halv 2 tror ja, trevligt var det :)

Idag verkar det inte hända så mycket heller. Har blivit bjuden till järbo på grillparty, men får se hur det är med orken senare.. Känner inte direkt för att göra nått :P

Imån kanske det blir söderhamn, eller så blir det nått annat. Vafan, alla har ju fest den här helgen verkar det som. Kan inte bestämma mig för vad jag ska göra!

Nu orkar jag inte sitta här å uggla nå mer..
Tjing!

Just ja, ni som vill ha mitt gästlösen till bdb jag skriva till mig på facebook så får ni det :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 marie
skriven :

skicka lösen till facebook är du gullig :)