Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Hatar denna vecka!

Blää, hatar den där veckan ''sombaratjejerkanha''! Blir så över känslig dom första dagarna :P

Som nu, helt plötsligt blir jag arg, irriterad och ledsen inom loppet på en halv sekund :P Haha.
Vart så less på det mesta direkt. Jag blev ledsen för att jag saknar vissa människor, men irriterad för att det bara duger att höra av sig när dom vill ha skjuts eller chaufför. Och det gäller inte bara dom, det gäller andra med. Och arg blev jag för att det visar sig hur falska folk är. Eller kanske inte arg, mest besviken.. När ska folk sluta gå bakom ryggen på mig? Är det inte bättre att säga sanningen direkt så man slipper såra mer? Visst kan sanningen kännas hård ibland. Men jag hör hellre den än en massa lögner! USCH OCH FY FÖR ER SOM HÅLLER PÅ SÅ.

Så där ja, nu fick jag det sagt med :)

I lördags var jag, Linda, Emil, Tim och Händel till svärdsjö.. Hade jätte trevligt där! :) En massa kul folk och lagomt med dricka. Kom hem runt halv 3 på natten, tänkte dra vidare på annat då men jag ångrade mig. Tur var det.

Igår var jag jätte extremt trött. Kunna knappt se framåt :P Haha. Så det blev lugnt hela dagen.

Idag var jag till skolan en sväng, sen ner på stan och köpte present till Louise (hon fyller 18 på söndag) sen var jag till tandläkaren och fixa min framtand. Så nu ser den lite bättre ut :) Skönt att ha de gjort!

Nu ska jag gå och ta mig en macka och lite kaffe. Sen är det dags för den dagliga lång promenaden!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: