Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Jul?

Börjar mer och mer tappa lusten för att fira jul överhuvudtaget. Förr var det så bra, när man var yngre. Då sammlades hela tjocka släkten, vi åt god mat och hade det jätte trevligt tillsammans. År för år så blir vi bara färre på julafton.. Mamma har inga syskon och ingen närmare släkt här i närheten, släkten på pappas sida firar jul med deras barn och barnbarn nu mera. Och det kan man ju förstå.. Men lite tråkigt är det ju, för enda gången jag brukade träffa min släkt tillsammans var just över jul. Det var de som gjorde hela julen förut, att få vara i närheten av alla dom man bryr sig mest om..

Men i år ser det ut som om att det blir jag, mamma och bröderna som ''firar'' tillsammans. Vet inte ens om pappa kommer att vara med. Jävligt tråkigt känns det! Tappade liksom lusten ganska så mycket nu.. Inte ens morfar är med i år. Detta blir första året utan honom. Och vad är en jul utan han? Inget. Fan va jag saknar dig morfar!

Nä åt helskotta med julen, finner ingen mening med de nå längre.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: