Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Fredag

Vaknade upp i morse och kände mig skit pigg. Har äntligen fått sovit ut ordentligt! Igår kväll kom jag på att jag hade glömmt laddaren till telefon hemma hos pappa, så jag tänkte gå och hämta den idag. Och så blev det.. Gick strax före 9 efter att jag hade slängt i mig lite frukost. På vägen hem igen så stannade jag vid ica och tog ut pengar, köpte grogg virke tills ikväll, hårfärg och fyllde på telefon. Efter det upptäckte jag att jag bara hade 390 kr, shit. Beställde ett linne och ett par skor igår ifrån HM, det blev 236 kr. Så jag har inte mycket pengar kvar att leva på tills nästa vecka när studiebidraget kommer. Har inte varit så här fattig på länge! Jag som brukar vara så ekonomisk. Men jag kunna inte låta bli att beställa skorna när dom var nedsatta från 400 :- till 100:- och linnet kosta 100:- det med. Så det var ju inte så farligt. Men det är ju inte direkt saker man behöver.. Mamma kommer att strypa mig när hon får reda på att jag har köpt ett par till klackskor :P Har redan hur många som helst.. Men som sagt, jag kunna inte låta bli :) Fast nu har jag sjukt dåligt samvete över att jag har gjort av med alla pengar som jag fick av farbor min. Det skulle ju gå till en klippning, men så blev det alltså inte. Mamma får fixa det istället, som vanligt :) Lika bra det, friösrerna klipper ju av hur mycket hår som helst, så man ångrar sig jämt att man gick dit. Jag ialf :P Sist jag var till frisören lovade jag mig själv att aldrig mer göra det!

Efter att jag hade kommit hem i morse så började jag laga mat, köttfärspaj med makaroner i :) göttans. Efter det så dammsög jag hela huset, hade lovat mamma det så. Eller ja, alla rum förutom mitt egna som är i mest behov av städning, haha! Får ta det sen nån dag när jag orkar.. Och så hade jag tvättat och diskat. Man kanske ska satsa på att bli hemmafru istället för lastbilschafför? :P Haha. Nej då.. Eller kanske? ;) 200 kr i timmen och jag är din! Haha.

Nu ska jag koka kaffe, ta en cigg och sätta mig ute i solen :) Sen ska jag göra mig klar och så kommer Sara hit. Vi ska ut och göra stan osäker ikväll. Hoppas det blir kul! Men det blir det säkert.



Saknar mitt hår så jävla mycket! Det var ju så lååångt. Hela håret fick inte ens plats på bilden..
Tur att mitt hår växer som ogräs, så snart är det lika långt igen :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 monia
skriven :

shit vilket långt hår :) jättefint :)